Ring pop

Kommer ni ihåg dom här? Det var mitt favorit godis och jag har kollat i flera affärer om dom finns kvar men det verkar tyvärr som att dom har försvunnit för gott. Minns när jag hade köpt mig en ring-pop och min kompis råkade tappa ner den i toaletten. Gissa vad jag gjorde? Tog upp den, sköljde av den och åt upp den iallafall.
Då gillar man verkligen Ring-pops.. Trots att jag är så generös med mina historier i mellanåt och att jag BORDE skämmas över vissa saker, så gör jag inte det. Det är mer underhållande att bjuda på sig själv. Men däremot vill jag tillägga att jag var 10 år när jag plockade upp ring-popen från toaletten. Det var ju inte precis att det hände förra veckan..


Den röda var min favorit!


Kommentarer
Postat av: Maria

Min syster Isabell säger att det brukar finnas på marknader o liknande. Det är ju tolvskillingsmarken här imorgon. Du får kuta hit o köpa dig en.

2010-05-28 @ 22:41:23
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Maria

Gissa vad jag hittade på marknaden i dag. Du kan få den om du vill. Något litet och sött. Tyvärr fanns det bara brun kvar. Nyfiken?

2010-05-30 @ 00:21:19
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Maria

Ge mig din adress så kan jag skicka den till dig. Får bli en tidig bröllopspresent :)

Skor kan du ju köpa och traska runt i hemma i flera dagar. Är dom obekväma så är det ju bara att lämna tillbaka. Eller så har du ett obekvämt par under vigseln och ett par skönare efter. Angående klänningen så kan du ju bara ha en liten nödfallsklänning i väskan. Någon kanske spiller rödvin över hela dig. Vilket vi hoppas inte händer!

2010-05-31 @ 14:51:55
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0