Summertime

Har haft en underbar helg, vädret har verkligen varit svingutt! Lite bilder från lördag:










Imorgon har jag avslutning på Historian och på tisdag är det avslutning för Samhällskunskapen. Sen äntligen är det "sommarlov". Denna vecka är verkligen fullsketen till max, vet inte hur jag ska hinna med allt.
Det som står på schemat är:

Skola
Fixa tid hos frissan och förhoppningsvis få komma nån dag den här veckan
Middag hos mamma
Försöka hinna träna
Grillning med Clara o Jimpa
Tjejkväll med Elin och Emelie
Shoppa
Skriva in mig på AF med Clara
Fixa birthday present till Fejsa
Försöka hitta nån lucka för solning



Kommentarer
Postat av: Clara

härliga bilder, var har ni varit? Grillning på tisd!! Vill du hänga med och simma efter avsl på samhällen?

2010-05-24 @ 08:54:45
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: lisa

jag behöver också klippa mig!

2010-05-24 @ 13:36:12
Postat av: lisa

OCH jag är gärna med på solning nån dag!

2010-05-24 @ 13:37:10
Postat av: Lisa

vad fan, jag har ju kommenterat tre ggr och inget av det syns? kanske bara inte syns för mig?

iaf, jag vill klippa mig också nån dag + sola.



puss!

2010-05-24 @ 13:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0