Tandvärk och elände

Idag har det inte varit någon bra dag. Har varit dålig både igår och idag, fast igår var det värst. Sen fick jag även höra tråkigheter från min syster som även kan gälla mig. Det skulle visserligen räta ut en del frågetecken gällande mig men det är fortfarande ingen god nyhet. Verkligen inte. Vill inte skriva något mer om det eftersom ingenting är säkert än så länge, utan vi får vara ovetande ett tag till.

Sen har jag även fått jordens tandvärk av blekningsmedlet jag har på tänderna om nätterna. Eller tandvärk är väl fel ordval, det är snarare ilningar och spänningar i tänderna. Det är sjukt obehagligt och jag kan inte göra något åt det. Lite ilningar skulle tydligen vara helt normalt men om man fick för mycket och far illa av det skulle man avbryta behandlingen, men då känner jag, vad är normalt och hur illa ska det vara för att det ska vara FÖR illa? Hur som helst så skippar jag skenorna inatt! Nu är det så illa att jag skulle vilja bryta av tänderna.

- Åh, det är ju Mimmi, kommer du ihåg det barnprogrammet Mikael?
- Det är ju från 1988, då tittade inte jag på barnprogram, då hade jag sex.


Nu blev jag sugen på att se Ghettoblaster och den filmen har vi inte. Kul jul.

Kommentarer
Postat av: Clara

Haha ja jag såg det när jag kollade på bilderna, lite roligt.

2010-05-05 @ 13:30:05
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0