Dumma Johanna vs snälla Mikael


Jag tror min man börjar tröttna på att jag inte har körkort. Det är alltid han som får åka iväg och handla, och nu får han t.o.m åka ensam när han ska handla eftersom jag måste stanna hemma med hunden. Men vadå? Det brukar ju nästan alltid vara kvinnorna som står för storhandling av mat, då kan det ju vara skönt att vi bryter lite på den traditionen.
(Mikael lade till texten högst upp...)



Som ni ser så är toapapper och hushållspapper numero uno på våran inköpslista nu förtiden. Men så är det ju när ens hund inte riktigt är rumsren, eller man inte kan veta iförväg om han ska få racer-diarre och klutta inomhus.

Trevlig helg, imorn har jag klädbytarfest, återkommer med hiss eller diss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0