Människospillning


Kom på en jätte skum sak som jag måste dela med mig av.
Igår googlade jag (of course) på "valp äter harbajs" och då dök ett forum upp där 2 stycken diskuterar detta. Tillslut kommer en tredje person in i samtalet och skriver "Jag har samma problem med min hund, fast den äter mest bara människobajs"

VART får hunden tag i människobajs?? Hur sjukt jag ens tänker så kan jag inte komma på någon vettig förklaring. Bajsar hon och hennes familj fritt ute i trädgården? Struntar dom i att spola och lämnar dasslocket uppe när dom har gjort nr 2?? Återigen; Hur, HUR I HELA FRIDENS NAMN LYCKAS HUNDEN KOMMA ÖVER MÄNNISKOBAJS?

Jag har nog aldrig hört nåt liknande. Jag måste nästan skriva och fråga henne.
Dom kanske har ombytta roller i hennes samhälle. Människorna bajsar fritt och hundarna plockar upp efter dom. Nu blev det ett ganska otrevligt inlägg känner jag, men det skiter jag i.


- Vem är det som inte har plockat upp efter sin husse?


Kommentarer
Postat av: Hundägare i Norrköping

Inget konstigt alls... min hund älskar också människobajs... men vi kallar det "löparskit" eftersom dessa jävla joggare sätter sig när magen kommer igång i Vrinnevi skogen... de tar dessutom det toa papper... hmmm vidrigt!

2010-11-19 @ 10:15:17
Postat av: Åsa

Har också läst nåt sånt inlägg o då handlade om i skogen där folk plötligt blir nödiga och så även vid rastplatser osv...SKITÄCKLIGT!!

2010-11-21 @ 22:16:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0