Svärmor 55


Hero börjar bli lite mer självständig nu.
I början ville jag inte lämna honom själv eftersom han blev så orolig. Så det resulterade ju i att jag ibland fick gå på toaletten med öppen dörr. Har egentligen inga problem med det, men Hero var ju så efterhängsen i början så han parkerade ju sin rumpa precis brevid mig. Så anintingen sabbade han min koncetration genom att typ slicka mig på låret eller gnaga på min tå. Värst va när han tog fart ifrån köket, sprang i typ 90km/h mellan mina ben och bet tag i mina trosor i samma veva och försökte springa iväg med dom. Jag höll nästan på att trilla av holken. Så nu är jag mer än tacksam att jag kan stänga toadörren och sitta där ifred.

Idag har har inte gjort ett enda misstag inomhus. Tror att helgen nere i Ohamn gjorde susen för där kunde man gå ut med honom lite lättare eftersom vi bodde i hus. Tyvärr fick han dock diarré natten till lördag så han kluttade ju inomhus ett par gånger. Men det berodde nog på att han blev så uppspelt när det kom nya människor som desutom skulle bo under samma tak. Nytt ställe + nya människor = diarré.

Helgen var, förutom diarré-incidenten jätte lyckad!


Mikael med systerdottern Tilda


Svägerskan Linda och hennes Johan


Svågern Roger med sin Ann-sofie


Svärmor med sin Sven-Åke


Alla svägerskor Sofia, Ann-sofie, Linda och jag


Alla syskonen med respektive




Söndagen bjöd på mycket motion, frisk luft och skogsvandring






Innan vi åkte hem till Norrk hann jag med att träffa dessa godingar, Louise och....


Emma! Vi käkade god mat på "Lilla krogen".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0