Back-up plan!


På torsdag är det sista lektionen av... den ena av dom två jag läser. Minns inte om det är den här lektionen vi får betyg eller intyg på att vi har läst kursen. Känns lite jobbigt för jag är sjukt rädd att jag antingen inte ska klara kurserna eller att jag kommer klara kurserna fast egentligen inte fatt nåt... Så nu har jag kommit på en back-up plan på saker jag kan syssla med som INTE kräver någon utbildning. Svårast är väl kanske att få någon att betala mig för att göra nåt av detta.
Jag kan jobba som:

Gravskändare, tv-zappare, flaggstångshissare, kuddfluffare, sätesvärmare på buss och tåg, dödgrävare, nagelklippare på äldreboende, spela nintendo 8-bitars på elitnivå, telefonförsäljare, bli finsmakare fast bara kunna säga om det smakar "bra" eller "dåligt" då jag inte har några större erfarenheter av finsmakeri, katt -och hundborstare, prata med folks blommor (för dom som inte hinner prata med dom så mycket själva), hundrastare, bajamajastädare (fler såna borde finnas!), designer (göra string av vanliga trosor och sälja på Tradera typ), könshårsnoppare m.m




Kommentarer
Postat av: Micke

du har nog fantasi som ingen annan, dödgrävare verkar ju intressant haha, tror det skulle passa dej alldeles utmärkt ;D

2010-10-20 @ 08:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0