Kär eller dålig i magen?





Tror helt ärligt att jag har växt fast i sängen. Har legat här i typ 3 timmar och surfat. (ja vet Lisa att man inte ska ha datan för länge i sängen för att den kan bli överhettad blalalala). Men för min egen del så borde jag åtminstonde rulla runt ett varv så jag inte får liggsår.
Ikväll har jag iallafall kommit halvvägs med att kolla ikapp på "Ensam mamma söker" eftersom jag har missat de 3 senaste avsnitten. Är dock inte lika imponerad över årets säsong, förra var bättre. Än så länge iallafall.

Vet inte vilken som är min favorit ännu. Emma är ju cool och så, men har lite svårt för hennes dialekt, den är så grötig. Det låter nästan som att hon själv tycker att den är lite svår att snacka med. Petra är kul för hon är lite bonnig. Linda är definitivt vackrast!

Gällande killarna så vet jag inte vad jag tycker. Allt känns så awkward och "pinsamt" imellanåt.
Sen tycker inte jag att man ska säga att man är "bubblig i magen" när man egentligen menar PIRRIG i magen, för det låter precis som att man har problem med magen eller att man kanske har ätit något olämpligt. Hur som helst låter det som att man är dålig i magen, och inte kär. Det var nån kille som dejtar Emma som sa det.

Typ: "Klart jag är bubblig i magen, hoppas hon är lika bubblig som jag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0