Orka..


Idag skulle jag ha träffat Clara och Matilda för att ha hunddejt med Hero och Stina, men tyvärr fick jag strunta i det. Mår jätte dåligt, känner mig febrig och skit yr och som valpägare känner jag ett visst ansvar att jag ska vara pigg och allert när man ska träffa en annan hund. Hero är för liten för att komma på inkallning och skulle något hända så måste jag kunna bryta imellan eller kunna ingripa, jag litar tyvärr inte på min valp ännu.
Hade faktiskt laddat på den här hunddejten eftersom det var längesen jag träffade Matilda och för att hundarna lekte så bra sist. Sen är det alltid kul att träffa Clara, vi ses ju inte så ofta trots att vi bor nära varann.

Det känns ju LAGOM roligt att bli sjuk nu med tanke på att jag ska åka till Sthlm imorgon. Får alltså ställa in solningen med Lisa ikväll också, för det lär jag ju inte bli friskare av.
Inte nog med att jag mår dåligt fysiskt så mår jag nu även dålig psykiskt också, pga dåligt samvete som jag inte tycker att jag borde ha. Men jag får väl planera lite bättre nästa gång jag blir dålig.
Känner mig ju inte som någon bra kompis heller när man får höra "att det händer ganska ofta!".

Hoppas bara att jag inte mår så här imorgon bitti när jag vaknar, vill ju träffa dom allra bästaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0