Playdate

På två dagar har Hero hunnit få 2 nya kompisar. I gårkväll kom Figge och Ullis förbi med sin lilla Casper som var NÅGOT laddad på att träffa Hero. Han mötte oss med utsträckta tassar :) Här kommer lite bilder från deras playdate, tyvärr suger våran kamera, ännu mer i mörker. Första bilden är dock stulen från Figge, för man ser inte riktigt hur Casper ser ut på mina bilder. Casper är ju så sjukt söt!!


Fina Casper!





Sen idag hade jag och Clara en date med hennes kusins hund Stina, gud så bra dom lekte med varandra. Dom var typ i samma size så det underlättar nog en hel del.
Dessa bilder är tagna av Clara, betydligt mycket bättre än med min kamera...


Stina försöker ge Hero en läpp-piercing





Här kommer ett par andra fina bilder på Hero som Clara tog!







Nu ikväll har även pappa och Anneli var på besök. Då fick Hero träffa sin syster Vilda. Det gick vilt till.. Nu är Hero utbränd och sover som en stock. Sköönt för husse och matte.



Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad lik Stina var Casper!! Trodde först att det var han, när jag tittade snabbt. Fast de verkar ju ha lekt jättebra! Casper är lite fjompig ibland, när mamma och pappa är med... ;)

2010-10-22 @ 20:46:00
Postat av: Klara

alltså jag dör så söt! Men det där med bitandet alltså.. kommer ihåg hur jävla rädd jag var för Sassa, gör ju fan skitont när de hugger till!

2010-10-22 @ 21:20:49
Postat av: Clara

Hero sover nog gott ikväll, Stina oxå tror jag. Vi låg i soffan när vi kom hem hon sov och jag gläppte på tven :)

2010-10-22 @ 23:33:16
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0