Emerald pool


Tack vare min f.d granne Denise så har jag nu fått reda på vart den s.k Kristall dammen ligger i Thailand. Även kallad crystal pond men dess riktiga namn är Emerald pool som är en naturlig damm med turkost kristallklart vatten som ligger ca 1 km in i djungeln. Från början var "poolen" enbart till för kungen och hans familj, men är numera ett populärt turistmål. Och jag s k a dit om jag så ska ta mig dit ensam. Mikael är nämligen rädd för alla djungel-djur, men eftersom Carro ich Martin antagligen kommer vilja hänga med på den utflykten så kommer Mikael säkert följa med pga grupptrycket. Vi kan ju hoppas det iallafall.
Skulle även vilja rida i Thailand, men när jag tänker efter så såg jag inte en enda häst sist jag var där. Finns det hästar i Thailand?? Nån som vet??

EMERALD POOL











Fint va?


Kommentarer
Postat av: Lotta

På hotellet i Aonang fanns information om ridturer. Det hjälper de säkert er med på ert nya hotell med :)

2010-10-14 @ 19:58:58
Postat av: Lisa

Ser jättehärligt ut. Drömde att jag var i Thailand på semester för ett tag sen...synd att jag inte kan följa med :(

2010-10-14 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0