The lip-biter!


Man har inte så mycket variation på sina konversationer med sin hund. Så här låter det när man är ute på promenad:
"Ska du bajsa? Ja, ska du bajsa? Bajsa! Åh, va duktig du är som bajsa, ja va duktig du är, jaaa!"
Eller om han har sovit och vaknar upp:
" Är du vaken nu? Ja, är du vaken nu? jahahahaa (skrattar skrockande) är du vaken nu.."

Inatt bet Hero mig så hårt i handen att jag skrek rakt ut. Handen bultade för fullt efter det och jag fick en "punktering" på undersidan av handen.

Katterna har mer eller mindre börjar acceptera Hero nu. Zelda gör iallafall inte utfall mot stackarn. Så fort jag orkar ska jag ladda upp ett par filmer på Hero. Har även fått Zeldas attack på film.

Nåt som är lite jobbigt är att Hero älskar (Ä L S K A R) att kraffsa i skrev, speciellt när jag har mina slappa mysbyxor på mig. Det är mycket tyg man kan "bädda", bita och kraffsa i.. Det gör jätte jätte ont när han gör så och det är väl bara en tidsfråga innan han biter tag i min ena blygdläpp och försöker springa i väg med den!





Men är man så här söt så är det nästan okej att bita mig i blygdläppen!
"Ja visst är han söt? Ja, så söt, åh så söt, ja är du söt? Är du söt? Jaaaaaaa..."


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men herregud vilka kommentarer du har.. :-) Älskar din blogg!!!!!!!!!!!!

2010-10-17 @ 18:11:14
Postat av: åsa

Sicken goding och tack för gott skratt...Vad sa du Drutten?.....Ahhh du tycker han ska akta sig för blygdläppar ....ååååhhh vad duktig du är Drutten ...Matte dulli dull....gose lof....

2010-10-17 @ 21:57:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0