25 saker


5 saker jag finner störande


* Folk som ändrar profilbild 4 gånger i veckan på Facebook
* Folk som statusuppdaterar 18 ggr om dagen och skriver typ "Ehh.. jaha... vad ska man skriva här då... hm... ska nog ta mig en kopp kaffe nu och sen ta en liten promenad.... eller så kanske jag sitter här hela dan och mossar..."
* Barn som är ute och leker när det regnar
* Busschaufförer som inte tittar när man visar upp sin sms-biljett
* När trosorna åker ner när man tar av sig tighta byxor (hög irritationsfaktor på den punkten, jag blir vansinnig)

5 anledningar till att jag aldrig gör akrylnaglar igen

* Det går inte att peta sig i näsan med resultat
* Man kan inte klia sig ordentligt
* Man kan inte peta bort mat som ev har fastnat mellan tänderna, typ äppelskal
* Det fastnar mängder av smuts under dom, speciellt mellan din egna nagel och akryltippen
* Dom växer ut och blir fula ganska omgående

5 maträtter som fick mig på dåligt humör i skolan, alt dra hem och bre mig en macka

* LASAGNE
* Schnitzel
* Milanesesoppa
* SMÅVARMT
* Fisk (min glutenfria)

5 nackdelar med att ha 3 katter

* Dom bajsar 3 gånger mer än vad 1 st katt gör
* Dom fäller massor med hår och våran omsättning på dammsugarpåsar är enorm
* Dom snor mina sminkborstar och gömmer dom på svinbra ställen
* Dom har klöst sönder soffan
* Dom är dyra i drift

5 orsaker till varför jag egentligen inte ska cykla

* Jag har inte riktigt kontroll över min kropp
* Jag glömmer bort att jag har bakåt-tramp på min cykel
* Jag har noll lokalsinne
* Jag cyklar oftast lite för fort och har dessutom sen reaktionsförmåga
* Jag kan inte skilja på höger och vänster vid hög hastighet



Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har en kompis till Andreas på facebook som skriver om ALLT han gör.. "drar till jobbet, ser på film, har vaknat, dricker kaffe, duschar, meka med bilen, varit i stan, hälsar på älskling, ätit lunch".. osv osv osv.....

2010-10-06 @ 16:58:38
Postat av: Pernilla

Du är inte klok! :-) Älskar dina 25 punkter! Vad gäller dammsugarpåsarna, så kan man göra som Elins pappa gjorde, TÖMMA DOM!!!

2010-10-06 @ 18:05:55
Postat av: Bella

Alltså du är så jävla skön. Den där om när man drar ner byxorna och trosorna hänger med. Jag hatart!!! Samt det där med naglarna när det fastnat nåt i tänderna. Allt går ju inte bort med tandborsten..Hatar pocornskalen och päron framförallt! Du är klockren som tar upp såna hära sjuka men ändå vardagliga problem!

kram till dig!

2010-10-07 @ 13:06:03
Postat av: Tina

Ok, jag förstår hinten. Jag tar på mig det där med statusuppdateringar ;)

2010-10-07 @ 14:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0