AC3


På reklamen säger dom att jätte många lider av hemorrojder eller analsprickor och behöver därför använda AC3. Nu är jag en av dom som inte har några problem med mitt anus, men istället undrar jag VEM som har dessa problem? Om det är typ 1 tredjedel som har något stjärtproblem och vi sitter 6 pers i ett rum så tänker jag alltid "Vilka två har analklåda av dessa?" Jag försöker se om nån gnider sig mot soffan eller liknande, men aldrig att jag har sett något sådant. Så frågan är ju om stjärtbesvär är så vanligt som dom påstår på reklamen.
Dom kanske vill att man ska köpa AC3 så fort det kliar lite i rumpan och på så sätt tjäna mer pengar?!
Man kanske skulle ta och kika lite i folks badrumsskåp...? Inte för att jag tycker det är något fel om någon har dessa problem, det kan man ju isåfall inte rå för, men det jag är nyfiken på är ju hur pass vanligt det är. Jag och mina tjejkompisar snackar om ALLT och ingen har nämnt detta.
Ska fråga rakt ut på nästa tjejfest. Ska fråga ut dom en och en.


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...du är för jävla rolig! Vet att många äldre människor har "stjärtproblem". Men det är också ganska vanligt att kvinnor som fött barn får hemorojder. Antingen av trycket neråt under graviditeten, pga förstoppning som är vanligt under graviditeten eller av att man får ta i något djävulskt under förlossningen. En del hemorrojder går tillbaka och försvinner efter ett tag och en del får leva med det. Jag lider själv inte av det men känner en tjejkompis som har det. Kram

2010-09-10 @ 22:05:31
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: En du faktiskt känner

Jag har hemorrojder och det är otroligt jobbigt. Jag vet inte varför jag har fått det, då jag varken har fött barn eller varit särkillt förstoppad. Salva på salva, men det verkar inte hjälpa. Det blir nog så att jag får leva med smärtan, klådan, svedan när man kissar (det är ju inte så långt mellan hålen och urin är ju frätande), värken när man har och har haft sex - oavsett hål. Söka för det, ja visst. Men vad säger man till chefen: Jag måste va ledig imorrn, jag ska operera bort mina hemorrojder. Det är så tabubelagt vilket faktiskt är synd. Det är nog fler i din närhet än du tror som har analklåda och det är inte kul...

2010-09-20 @ 15:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0