Dustbuddies


Idag ska jag till doktorn och visa upp mina skabbiga läppar, men som i vanlig ordning ser läpparan rätt skapliga ut idag och det är ju bara för att jag har en läkartid. Måste få läkaren att förstå att även om det ser "okej" ut nu så kommer skiten tillbaka.
Efter det blir det vintage-dejt med Clara och Lisa och eventuellt Ullis om hon inte har för mycket att göra med hemtentan. Igår var jag och Lisa på Prio1 för första gången, fyndade en hel del och det var jätte billigt där. Visar fynden vid ett senare tillfälle.
Förövrigt har jag jordens värsta mensvärk, som vanligt, 2 dagar i månaden. Känner för en ordentlig överdos av Naproxen...........

Idag måste, måste (MÅSTE!) jag dammsuga!! Nu när Mikael skulle gå till jobbet hade han en dammråtta i håret. Då har det gått för långt alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0