Ensam mamma söker


Nu har äntligen "Ensam mamma söker" börjat. Nu i början tycker jag inte att det är så kul för det är svårt att hålla reda på alla och det mesta är ganska pinsamt.. Men igår när dom skulle sjunga för Petra? så tyckte jag att jag kände igen en utav killarna.
Sjävklart gick jag in på hans facebook och det stämde ju, det var han som var med! Eftersom han inte fick så mycket egen-tid i tvn så känns det rent spontant att han antagligen inte kommer gå vidare... Jävligt trist isåfall för han var en utav dom roligaste killarna jag visste när vi var yngre. Vi festade ihop nästan varenda helg under högstadietiden när jag bodde i Oskarshamn.

Nu har vi föresten bestämt oss, om 4 ½ vecka får vi våran nya familjemedlem!

Valparna när dom var 1 vecka gamla, nu är dom över 3 och ögonen har öppnat sig. Detta är dock inte den valpen vi vill ha, har lånat bilderna från Patrik.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0