Non-walking closet


Varför ska jag alltid stöka till jävla dant inne i klädkammaren? Det är nackdelen med att ha ett "extra" rum, för allt hamnar där inne, oavsett om det är kläder eller inte. Nu har jag ingen aning om vad som är rent eller inte så istället får jag slänga ALLT i tvätten. Igårkväll sa Mikael nåt i stil med att "Johanna, det ser ut som skit i din klädkammare!!" Så nu måste jag lägga på ett kål. Har ju liksom suttit hemma hela dagen utan att ta itu med eländet. Har dock städat på alla andra ställen, det var mycket roligare för det krävdes varken lövblås eller plog.
Sä här fint är det inne i klädkammaren, man brukar vanligtvis kunna gå igenom...


     
Varför stänga lådorna när det är så smidigt att ha dom öppna hela tiden..?


Det är verkligen inte okej att det ser ut så här. Jag är ju för fan vuxen och stökar ner som en trotsig fjortonåring...

Kommentarer
Postat av: Lisa

varför ligger mitt täcke på golvet för?!?!?!? ;)

2010-09-21 @ 15:48:20
Postat av: Pernilla

Oj, tur att du inte har sett vår klädkammare. Vi är tre som stökat till där...... MEN vi kan gå rakt igenom våran... :-)

2010-09-21 @ 17:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0