Bröllopsfesten




Första dansen som man och hustru


Strangers in the night med Frank Sinatra


Jag och min favorit-Micke nr 2




Kärlek


Mikael bjuder på en one-man-show






Stockholms snubbarna Johan och Danne




Tommy såg till att ingen nyktrade till under kvällen


Fina Martina och jag


Ässet lyckades hålla sin långklänning lång hela kvällen, starkt jobbat!


Att jag blev Mikaels fru innebar inte att jag hade någon ensamrätt på hans rumpa...


Jag ocg Iggebarr släpper loss!


Helt plötsligt bildades ett långt tåg..


Alla hängde på


Kusin Marie och Johan




Therese och Olivia


Erik och Jänet


Full och fullt koncentrerad på dans med pappsen






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0