Vintage-dejt



Älskar bilden

Idag skulle jag haft en Vintage-dejt med Ullis, men eftersom jag ser ut som jag gör så avstyrde jag det. Visst, det går att sminka över men hur nyttigt är det? Plus att jag hela tiden måste ha tjocka lager med antingen kortinsonsalva eller vaselin. Jag har alltid haft lite problems med mina läppar, speciellt på vintern men det här är något helt nytt. Hade nåt liknande när jag var 14 en gång och det satt i rätt länge. (Konstigt nog lyckades jag skaffa mig en pojkvän under den tiden). Men det läkte sen ut av Försvarets hudsalva, vilket inte verkar bita på mig den här gången. Så ikväll blir det ett tjockt lager med Penaten runt munnen. (bebis-rump-salva). Allt känns så glamouröst...
Väntar på att VC ska ringa upp mig så får vi se om dom kan ta emot mig idag eller inte. Hatar att gå till VC för det känns som att det kan kvitta dom flesta gångerna. Man får ingen hjälp. Vet inte hur mycket pengar jag lade ut på min förra VC för alla besök, alla tabletter, alla preparat som jag skulle använda mot mina magsmärtor. Har än idag ont i magen till o från men har mer eller mindre lärt mig att leva med det. har iallafall kollat alla värden och gjort en gastroskopi där dom kunde utesluta cancer, vilket känns betryggande.

Nu till min enorma viktminskning (håll i er)

Dag 1 = 60,1 kg och BMI 22,1
Dag 2 = 59,5 kg och BMI 21,7
Dag 3
= 59,1 kg och BMI 21,5

Har alltså gått ner ynka 1 kilo, men jag anser att man går ner mer ju mer man har att "ta av". Jag kan ju såklart inte tappa lika många kilo som en som väger 80 kg till exempel. Men så långt förstår ni nog. Mitt BMI har ju sjunkit iallafall och min muskelmassa väger mer idag än i måndags. Har dock för mycket vatten i kroppen, men det blir nog rätsida på det så fort jag lägger av med den här dieten.

Annan viktig info för er som vill testa den här dieten och som kanske har problem med magen, så har jag upptäckt dom här 3 dagarna att man blir STENHÅRD i magen, sjukt jävla hård alltså. Spelar ingen roll hur mycket kaffe jag dricker, som annars kan bli lite laxerande i för stora mängder, men det gör varken till eller från. Stenhård helt enkelt. 1 av oss som är med och kör denna diet har inte varit på toa överhuvudtaget och då är det såklart svårare att gå ner i vikt. Men som sagt, lider du redan av förstoppning eller liknande så är nog inte det här någon diet för dig. Jag trodde helt ärligt att jag skulle få diarré av den här dieten, att det var på så sätt man detoxade.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Buhu för missad dejt på tu man hand... Men det tar vi igen nästa vecka :). Kram!

2010-09-22 @ 11:28:50
Postat av: Mia

Usch o fy, vill inte bli förstoppad..har ju problem med det ändå :(

Nja, den här dieten får nog vänta ett tag, sätter igång med träningen först sen får vi se :-))

2010-09-22 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0