Fartränder

 
För ett par dagar sedan

Johanna - Men wa fan är det som luktar i klädkammaren?

Mikael - Ja wet inte

Johanna - Det luktar ju skit.. *letar efter kattbajs*

Mikael - Men dom har wäl knappast bajsat inne i kädkammaren..

Johanna - Jag måste fråga, *hoppas på ett nej* har du möjligtwis haft wärsta fartränderna i några kalsonger som ligger i twättkorgen?

Mikael - Nä.. *börjar kolla igenom alla kalsonger i twättkorgen*

Johanna - Nähä, men NÅT är det ju som luktar.

Mikael - *gräwer längre ner i twättkorgen och hittar en blöt handduk* Det är den här som luktar.

Johanna - Ja just det, jag torkade upp spilld oboy med den.. det är nog mjölken som luktar...

Mikael - Fan wa taskig du är som anklagar mig för att ha fartränder *helt förstörd*

Johanna - Ja men du är ju kille.. man wet aldrig.


För er som inte wet wad fartränder är så har jag warit snäll och hämtat den här texten från Wikipedia
Fartränder är ett uttryck med flera betydelser:

1. De ränder av avföring som fastnat i toaletten eller i någons trosor/kalsonger, som oftast beror på att man sällan rengör ställena.
2. En slags linjer, oftast sådana man tejpar fast, på lacken på en bil för att den skall se snyggare ut, kan ha utseendet av eld (flames) eller bara en färjad linje (stripes).


Jag syftade på alternatiw nr. 1



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0