Sjukstuga


Har fått skit ont i magen. Fick ont i magen redan igår efter att jag hade käkat på Maxi, men det gick som tur wa öwer. Men nu idag är det riktigt illa. Kramper och hjärtklappning.
Så wad gör man nu då klockan 20 öwer 8. Ingenting. Försökte leka lite med Hero men fick ännu mer ont i magen. Så jag får wäl lägga mig i sängen och kolla på nån film. Hatar att gå och lägga mig i sängen när jag redan har warit waken i nästan 2 timmar och dessutom är iordninggjord.
Hade ju behöwt wara frisk idag, hade jobb och ärenden på stan som jag war twungen att utträtta bland annat.
Men jag hoppas på att må bättre imorn så jag kan jobba och och ta itu med mina ´måsten´på stan då.

Mikael mår heller inte bra. I söndags när han war ute hos pappa så bytte han däck, städade och twättade bilen och då knäckte något till i hans rygg. Han war sängliggandes nästan hela söndag och måndag. Jag fick passa upp på honom hela tiden eftersom han knappt kunde röra sig, wilket passade bra eftersom han fyllde år i måndags, men det hade ju som sagt warit roligare om han inte hade warit halwt förlamad.
Han ska till kiropraktorn idag kl 11 så imorgon ska ha nog må bättre. Förhoppningswis. Wi ska ju ner till Oskarshamn ihelgen och ha Mikaels 30-årsfest där så jag hoppas werkligen att han mår bättre då.

Igår war jag hos frissan. Det är nästan 7 månader sen jag sist klippte mig så det war werkligen på tiden. Men tywärr så ser håret mer risigt ut än wad det egentligen är eftersom jag har supergammal permanent i halwa håret.

Mikael fick grattiskort från Ruud och Jose ifrån Holland ifredags, han blew jätte glad. Wi blew jätte förwånade öwer att han wisste när Mikael fyllde år, men wi kom på att han är gammal polis så det war nog inte så swårt för honom att kolla upp det. Dom har mailat öwer lite bilder på oss som dom tog med sin kamera nere i Thailand. Tänkte publicera dom här på bloggen så fort jag har fått öwer dom på min data.

Sådärja, nu är klockan 8.30, tio minuter till aw morgonen har passerat.
Om jag skulle ta och se på Fanny och Alexander, har aldrig sett den och det är ju tydligen en film man bör ha sett.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha pinsamt om den hade kommit med på bild :P



Kram

2011-04-19 @ 16:48:50
URL: http://www.eliins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0