1 miljon till donation

 
- Mikael, om du fick 1 miljon och var tvungen att donera alla pengar till någon organisation eller välgörenhet, vad skulle du välja då?

- Rädda Tigrarna!

- Hahahahaha, den va kul, hahaha, men seriöst nu, vem skulle få pengarna?

- RÄDDA TIGRARNA! (???) Jag skulle köpa snipers och hyra in folk för att skjuta alla som dödar tigrarna.

- Jaha, du skoja inte.. (visste inte att han var ett sånt tiger-fan) Alltså, jag tänkte mig nåt lite mer seriöst..

- Som vadå? Cancerfonden eller?

- Ja!

- Ingen idé att ge dom pengar, folk dör ju fortfarande i cancer.

- Fast du måste ju förstå att forskning kostar och du får ju va tacksam för dom framsteg som faktiskt har gjorts.

- Vad skulle du välja då? Förutom cancerfonden?

- Stoppa plågsamma djurförsök!

- Men om det bara är djurFÖRSÖK så ggör dom ju aldrig något, dom försöker ju bara.

- Men det heter ju så för att dom testar exempelvis olika produkter på djuren för att se om produkten är bra eller dålig.

- Vem tycker du dom ska testa produkterna på då? Människor?

- Nääe!!! På tigrarna!!!!!


Det tycker jag ju såklart inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0