Blandade känslor


Tror att min kära man har lite blandade känslor gällande wåra 3 katter. Ibland älskar han dom, ibland hatar han dom. Så här kan det låta, det går i wågor kan man säga... Dessa meningar har han sagt dom senaste 2 weckorna.

- Imorn lägger wi ut kattjäwlarna på blocket.
- Klart wi inte ska göra oss aw med katterna, wi har ju själwa walt att ha 3 katter liksom.
- Nä, nu får ni ta och hålla käften, WAD WILL NI???
- Belarius är så himla fin.
- HUR KAN DOM BAJSA SÅ JÄWLA MYCKET?? Det är ju helt otroligt wa mycket skit det är i lådan.
- Wisst, Zelda har en tendens att kana, men hon är ju den som är minst jobbig, hon bara är liksom.
- JOHANNA, HAR DU SETT HUR LÅDAN SER UT ELLER? DET GÅR JU KNAPPT ATT MOCKA BORT ALLT.
- Asså jag fattar inte hur folk kan skaffa husdjur och sen inte orka ta hand om dom.
- Nä nu stänger jag dörren om er, så kan ni sitta här inne och skrika hur mycket ni will. hejdå.

Som sagt, det är en blandad kattkärlek här hemma.
Jag förswarar alltid katterna när Mikael är irriterad på dom, och twärtom. Wi är inte så samspelta med andra ord. Det är mycket bättre att hata och älska tillsammans. Fast då hade wi nog säkert sålt katterna för längesen...




Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, såna klockrena kommentarer! Jag skulle vilja sätta upp en dold kamera hos er, så man kan kolla å höra er dygnet runt. Fi fan, va kul det hade vart! ^^

2011-08-17 @ 21:58:52
URL: http://www.alittlebitofhanna.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Håller fullständigt med Hanna. Har själv haft den tanken! :-)

2011-08-19 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0