Jag är tydligen en idiot


Twå nya kommentarer har landat på min blogg. Den ena hette Kalle och den andra Danne.
Så här skrew den s.k Danne
För helvete, är du utvecklingsstörd eller. skriv ordentligt jävla idiot
Och så här skrew den s.k Kalle
kan du skriva ordentligt?.... jävla fjortis brud tror du e nått för du skriver W istället för v, de e för helvete bara drygt o läsa retarderade jävel!

Jag antar att warken Kalle eller Danne har egen blogg för isåfall hade dom wetat om att jag kan kolla upp deras IP-nummer och konstigt nog sitter både Kalle och Danne så samma IP-nummer. Tänk att twå killar som inte gillar min blogg nyttjar exakt samma dator. Så fascinerande.

Men då kan jag ju wara snäll och förklara för Karl-Daniel att jag skriwer med dubbel-w eftersom mitt tangentbord är trasigt och enkel-w är ur funktion.

Men något som är ännu roligare är att dessa 2 kommentarer war på 2 helt olika inlägg med många månaders mellanrum så det måste ju betyda att han, trots att han tycker jag werkar wara utwecklingsstörd, har läst flera stycken olika inlägg jag har skriwit.
Så jag kan ju inte skriwa så fruktanswärt tråkigt.

Trist att folk inte wågar skriwa ut sina riktiga namn när dom lämnar elaka kommentarer.
IP-numret war by the way registrerat i Kolmården.
Då drar jag faktiskt den slutsatsen att den är någon som wet wem jag är... Ska bli kul sen den dagen man kan få upp namn på IP-numrens ägare. Är sjukt nyfiken.

Kalle/Danne, tack för att du läser min blogg, det wärmer.





Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, sikken idiot! Jag tycker det är skitkul att läsa din blogg. Du skriver så lustigt, så man blir på väldigt bra humör. =O) Måste ta tag i mitt bloggande, men det går trögt. Har typ inget att blogga om. Allt bra där uppe i stan?

2011-07-08 @ 16:04:04
URL: http://www.alittlebitofhanna.blogspot.com
Postat av: jessica

din blogg förgyller hela dagen!! den roligaste bloggen som funnits att läsa någonsin!! :)

2011-07-09 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0