Nässpraysmissbruk


Idag är jag inne på min 3e dag utan nässpray. Går faktiskt rätt bra måste jag säga. Kände att det wa dags att lägga aw nu då jag har sprayat nässpray i näsan i ca 6 månader nu... Har haft problem med nässpray sen jag war typ 15 år. Känns som att jag har fått en mycket mer nasal röst nu än wad jag egentligen borde ha.

När jag träffade Mikael höll jag på med nässpray men slutade ganska så kwickt. Efter ett par månader så skulle jag och Mikael åka och hälsa på min pappa och Anneli. I huswagnen där wi sow säger Mikael att han har en öwerraskning åt mig. Jag wisste inte alls wad det kunde wa men jag war jätte förwäntansfull.
Då tar han fram en flska nässpray ifrån nessesären och säger
-du har warit så himla duktig nu Johanna så jag tycker du förtjänar lite nässpray...

Asså... så kan man ju inte göra. Det är ju som att ge en sil till en narkotikamissbrukare. Inte riktigt lika illa kanske, men man kan ju inte belöna en missbrukare med det den har MISSBRUKAT... Jag nappade ju såklart på min present och sprayade ju såklart 2 sprut i warje borre. Sen war jag fast igen.

Det misstaget gör han inte om igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0