Midsommar 2011

Min Midsommar i ett fåtal bilder.


Ullis fick äran att fixa mig i håret då hon är en klippa på det.




God mat med trewligt folk


El Lunso fick också joina oss under Midsommar


Man kan nästan tro att jag badade i poolen med tanke på att man hade möjlighet, men det gjorde jag inte. På tok för kallt för min smak.


En aw få som badade war Martin. Han ser inte ut att njuta...


Ullis och Figge passade på att mysa




Seriös parbild


Hero wille bada




Presentöppning för Ullis som skulle fylla år dagen efter


Mera kärlek


Carro och Martin hade fixat täwling, tjejerna mot killarna. Här kör wi musikquiz.


Ihop med drinkar och jordgubbar


Carro wa DJ


Gruppbild på winnarna, oss tjejer såklart.


Skapligt nöjd öwer min fina Norrlands Guld-medalj.

Har rätt nyligen kommit hem från en Riga-kryssning med Mikael och mamma. Har ni inte besökt Riga tidigare så kan jag rekommendera er till att göra det, jätte fin och mysig stad med billig mat och shopping, gamla mysiga hus, trewligt folk m.m.
Bilder från Riga kommer efter wåran sista lilla semestertripp till Loftahammar. Sen på måndag börjar jag jobba igen. Synd att det mestadels regnade under förra weckan, hade welat ha sol warenda dag på min semester, man man kan ju inte få allt här i liwet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0