Day 11


Torsdag 10 feb 2011


Gick bort till Lasse och Marianne på stranden, dom hade bokat 2 solstolar åt oss. Idag war det warmaste dagen hittills och jag höll mig mest under parasollet. Wi badade typ war 10e minut för att inte dö i wärmen. Jag har fan skit swårt att pressa i solen när det är så här warmt. Käkade lunch på Nakara. Jag beställde Kao pad och bad om att få sweet and sour sås till men fick istället kao pad OCH kyckling i sweet and soursås. Mikael to the rescue, han fick äta upp maträtt nr 2 trots att han redan hade ätit en tonfisksallad.


Drog till Jaroys efter stranden, dom blew lika glada som wanligt när dom såg oss. Dom bjöd oss på chips, on the house. Efter dusch, slapp, kortspel och Margitas kwarlämnade Gin gick wi bort till Jaroys igen. Wi bröt trenden och beställde in pomme den här gången, dom blew helt öwerlyckliga när wi bad om aatt få lite mat. Tror inte dom får anwända köket så ofta.. Dom gaw oss också ett klurigt spel som wi kunde sysselsätta oss med. Wi lyckades inte lösa det så wi bad mannen wisa. Det war ju såklart hur simpelt som helst att få isär delarna. Tröga swenskar... När wi gick hem igen hittade wi en skitstor kackerlacka i duschen, den wa säkert 5 cm. Mikael fick äran att slå ihjäl den med min flipflop-toffla. Tycker inte om att döda djur men när det kommer till kackerlackor så får jag ALDRIG dåligt samwete efter att ett sånt mord har begåtts..


På kwällen tog wi en tuktuk in till Saladan. Denna gång shoppade wi ganska mycket, hittade bl.a födelsedagspresent till Wiggo och Oliwer. Tywärr war det så himla kwawt och warmt den här kwällen så wi drog oss hemåt redan wid 21. Awslutade kwällen på Sans Bar som wanligt, klockan 23 drog wi hemåt. Man pallar werkligen inte så mycket när det är så här warmt. När wi kom hem war mastodont kackerlackan borta, så wi antog att wi hade fixat middag till nån ödla. Så snällt aw oss.



Wärldens bästa Mikael




Min underbara Gin-slatt som Margita lämnade kwar till mig


Jaroys kitchen


Kluriga spelet


Mysig belysning som dom har gjort aw wanliga plasthinkar


Puss


Sans Bar




Bästa bilden. Största drinken, sämsta hållningen, rödaste näsan!!



Nya bikinin som shoppades inne i Saladan. Bikinitrosorna wågade jag aldrig anwända eftersom jag war rädd att dom skulle bli genomskinliga...


Kommentarer
Postat av: Janna

En liten semestercigg?

2011-03-03 @ 13:11:42
URL: http://jannanas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nä.. jag höll den åt en kompis..

2011-03-03 @ 15:03:27
Postat av: Janna

Jag föschtååår

2011-03-03 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0