´i used to be fat, but now i´m all that´




Det finns wissa saker som gör mig lite upprörd. Wissa lite mer, andra lite mindre.

1. Warför förhandswisar wissa program höjdpunkten i programmet? Förr när jag satt fastklistrad wid typ Ricki Lake och nån som hade warit jätte ful som ung skulle konfrontera sina gamla plågoandar för att wisa upp ´sitt nya snygga jag´så kunde dom liksom wisa ett litet klipp hur hon ser ut, det will man wäl inte se i förwäg heller. Likadant med alla dessa inredningsprogram när dom ska göra om ett jätte fult hem, så kan dom wisa lite delar aw huset när det är färdigstylat och hur personerna reagerar. JAG WILL INTE SE HÖJDPUNKTEN I FÖRWÄG. Det förstör ju hela grejen. Så därför tittar jag ALDRIG på såna program längre. Mikael stör sig exakt lika mycket.
P.s Måste bara poängtera att det war typ 15 år sen jag tittade på Ricki Lake.

2. Har börjat bli lite smått upprörd när folk fiser. Innan har jag inte brytt mig så mycket men nu har jag kommit på en sak. Lite äckligt kanske, men när man är naken och fiser så luktar det mycket mer än när du har kläderna på. Warför kan man ju då undra, jo, för att när du fiser fastnar typ 80 procent aw lukten I KLÄDERNA. Hur äckligt är inte det? Så nu uppmanar jag alla som behöwer fisa att gå in på toaletten och klä aw er kläderna nästa gång. Så slipper ni bära runt på en massa bajspartiklar i kläderna.

3. Det här blir jag kanske inte upprörd öwer, snarare skrämd. Men har ni warit med om att ni har duschat och twättat håret och sen när ni har sköljt ut håret hittar ni en massa långa hårstrån mellan skinkorna? Det är ju såklart hårstrån från huwudet men warje gång tänker jag ´men gud, jag har fått skägg i rumpan´.

4. Irritationsmoment. När man ska ta på sig ett par tajta byxor och trosorna liksom följer med byxorna. Antingen har man trostyget uppe ÖWER byxkanten eller så får man allt trostyg mellan skinkorna. Som wärldens mest ofriwilliga stringtrosa.

Så, nu har jag lättat mitt hjärta lite.
Rubriken kommer från Ricki Lake.




Kommentarer
Postat av: kajsa

åh, jag brukade älska ricki lake rubrikerna/avsnittsnamnen! det hade jag nästan glömt, fint att jag blev påmind.

2011-03-29 @ 10:38:32
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0