Snart är den här..


Will ta ett litet break från alla Thailandsdagböcker nu och skriwa aw mig om lite annat.
För warje dag som går tar wi ett steg närmare wåren, det känns warenda gång jag är ute på promenad med Hero. Idag fick jag t.o.m ta aw mig mössan för att jag war så warm. Underbart att slippa all snö och gå på ren och torr asfalt. När jag tänker efter så känns det inte som att den här wintern har warit så lång, trots att den faktiskt har det. Kan kanske bero på att wi war utomlands i 3 weckor, men så fort wårsolen tittar fram och snön sakta men säkert smälter så känns det som det inte alls war längesen det war sommar..
Jag blir så pirrig och glad när jag tänker på att snön snart är ett minne blott.

När det börjar lukta hundskit och gräs då wet man att wåren är på wäg.
Jag längtar efter...


Sponta grillningar


Utflykter


Wa dålig på Aquagolf


Dricka win i solen


Wa i skärgården, och bada EN gång..




Ha blandade känslor gällande mina fräknar


Wa på Trädgårn och dricka säsongsbaserade drycker


Sola och...


bada i Kwarsebo


Weta att en skinnjacka räcker äwen om den swenska sommaren kan wa SKITKALL.


Sommarmiddagar hos min syster


Roliga festligheter med bästaste Lisa


Konsert med bästa wännerna


Gå på alla sommarkalas


Fira midsommar ute i skärgården


och gå på lina


Kommentarer
Postat av: anna

Underbart inlägg,man blev så glad!!

2011-03-09 @ 13:38:42
Postat av: Pernilla

Du missade en punkt ju...... Fikastunderna ute på gården med alla grannar....

2011-03-09 @ 19:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0