November


Herregud va tiden går fort, snart jul.
Idag var jag hos tandläkaren för första gången sen i våras 2010. Förväntade mig mängder av hål men behövde faktiskt bara laga ett. Tydligen har det krypit ner lite karies under en gammal lagning.
Fick även tandläkaren att putsa upp och slipa tänderna, så nu är jag ren och fin i käften.
Tandläkare är faktiskt ett yrke jag skulle gilla. Jag gillar ju tänder.

I brist på nya fräscha bilder så publicerar jag lite bilder från november från tidigare år.


Klädbytar-fest










Claras 25-årsfest med rollspelet "Mord på slottet"








Svärmor fyllde 55






















Åkte till Linköping och hälsade på Nicke och Nedim




Gick till Palace med Lisa och min smarta kusin Marie




Clara fyllde 24







Fruktansvärt smal och otroligt oglamourösa party-strumpor...



S-Å fyllde 60











Min första Halloween-pumpa. Skillat måste jag säga.



Nu orkar jag inte mer, denna snygga bild från november 2008 får avsluta mitt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken fin pumpa du karvade! Men fy fan vad det luktade:) Roliga bilder! Jag tror jag ska börja blogga mer. Det är alltid roligt att kunna gå tillbaka och titta på allt gammalt man skrivit och vad man har gjorde. Kram

2011-11-08 @ 12:46:27
Postat av: Lisa

Vad mycket man har glömt bort att man har gjort! Klädbytarfest får vi "garr" göra om nångång! Snygg häst på slutet btw. pöss

2011-11-09 @ 11:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0