Ricinolja




Fick ett tips av min fina vän Ullis, som verkar nästan vara för bra för att va sant.
Tydligen ska ett laxeringsmedel vid namn Ricinolja göra så att håret växer snabbare. Istället för att håret växer 1 cm som det normalt sett gör, så ska håret växa hela 5 cm på en månad!
Man kan även ha det på ögonbrynen och ögonfransarna. Låter det inte helt otroligt bra?
Så jag har ju självfallet skickat efter en flaska. Jag väntar ivrig på brevbäraren varje dag, men än så länge har den inte dimpt ner i brevlådan...
Jag ska ta en för-bild innan jag börjar med detta och sen en efter-bild efter ett par veckor så ni får se om det fungerar.
Det va dock inte lätt att få tag i någon olja då den var SLUTSÅLD på nästan varenda nätsajt. Det verkar va en sinneslös hysteri över denna olja... Den går också att köpa på Apoteket, för er som är sugna på att testa.
Man får dock fråga efter den då den finns bakom disk.

Så om ni har kort hår och vill att det ska växa snabbare, köp Ricinolja!
Har ni korta ögonfransar? Köp Ricinolja!
Har ni glest pubishår och önskar en fluffig 70-tals bush? KÖP RICINOLJA! (Funkar säkert där också)

Just saying.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0