White kitchen


Igår började jag slita ner bården i köket. Fy fan vilket jobb! Jag är glad att vårat kök är litet! Jobbet under bården va inte snyggt gjort, olika höjd på tapeten + att den på vissa ställen inte ens täckte den tidigare tapet, som tro det eller ej faktiskt va fulare än den jag målar över nu!
Jag har kommit halvvägs med målningen nu och tanken är att jag ska va helt klar tills Mikael kommer hem idag.
Det tråkiga när man målar vitt är att allt annat som är vitt ser gult ut. Fönsterlisterna ser jätte gula och smutsiga ut så dom ska jag försöka rengöra med klorin. Annars får jag måla dom också. Projekten tar aldrig slut.
När det är dags för vardagsrummet tänker vi anställa/tvinga Ricky!

Här kommer lite bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0