Att lätta sitt hjärta..


Jag verkligen älskar att bli kliad på ryggen! Eller över hela kroppen rättare sagt. Jag är uppvuxen i ett hem där vi kliade varandra på ryggen. Varje kväll satt vi som apor i soffan och kliade varann. När jag sen blev lite äldre gjordes samma sak med kompisarna när man sov över. Minns när vi satt 4 st hemma hos Therese och kliade varandra på led.
Mikael killar mig nästan jämt på ryggen men när han väl inte orkar blir jag grymt besviken för jag har självklart laddat till tusen under dessa 3 sek från det att jag frågar och får ett "jag orkar tyvärr inte ikväll".

Jag avskyr fisiga pannkakor. Pannkakor måste vara brända och knastriga. Dom ska knappt gå att rulla ihop. Ljusa pannkakor smakar gummi och konsistensen är som ett blött och uppsvällt tunnbröd.

Folk som plutar med läpparna på bild, vad är det för fel på dessa människor? Ok om man gör det på typ en bild, men inte på varenda bild... Vad är det man försöker signalera med läpparna? Att man är snyggare med put-mun? Att man är kåt? Att man har ont? Att man önskar att läpparna va fulla med silikon? Lägg ner.

Nu blev jag upprörd.
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0