Wrong turn!


Idag skulle vi gå en lite längre kvällspromenad än vad vi brukar, men så lång som den blev hade vi inte räknat med.
Jag har verkligen lokalsinne som en brödrost och kunde inte ens tyda kartan i Vrinneviskogen. Men väljer man att gå ett elljusspår så är det ju bara att följa lyktstolparna.. (?!)

Trots det så hamnade vi typ utanför skogen, och kom till ett jätte flådigt område. Visade sig att vi var vid Ensjön och irrade runt. Även där gick vi fel 2 ggr så vi fick vända tillbaka. Efter det hamnade vi i Navestad och då fick mamma komma och hämtade oss så vi skulle hinna handla innan affären stängde. Annars hade vi nog inte varit hemma förens runt 23-tiden...

Så det blev alltså 2,5 timmes traskande ikväll! Jag hade dessutom termobyxor och massor av tjocka kläder på mig så jag höll nästan på att svettas ihjäl!

Jag tror vi gick 1,5 mil idag. Så långt har jag inte gått sen jag var med scouterna i Krokek när jag var 8.
Då gick vi 8 km, fast jag gick nog bara 7 då jag fick rida på en äldre scouts rygg i typ 1 kilometer då jag tydligen fick håll eller kramp i benen.
Minns inte riktigt, jag hittade säkert på. Ville nog helt enkelt bara kladda lite på den äldre scouten..


Kommentarer
Postat av: Åsa

http://druttenojena.blogspot.com/2012/01/award.html



En Award till din roande blogg .Gillar den skarpt .Många skratt har du givit mig men även djuptänkningar.Kram

Postat av: Terese

Jag kan inte göra annat än att hålla med föregående talare:) du är störtskön:)



Kram

2012-01-13 @ 00:31:04
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: anna

Award från mig med syster yster! Kram

2012-01-13 @ 09:06:06
URL: http://blogg.mama.nu/typisktanna/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0