Drömtydning


Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Jag verkligen avskyr när folk ska berätta om sina drömmar. Jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra med den informationen?
Däremot gillar jag att berätta om mina drömmar. Såklart.

Inatt drömde jag att grannen ovanför oss hade grävt sig upp till grannen högst upp via skafferiet, tagit hans bebis och styckat den i småbitar. Sen lagt bebisens kroppsdelar i pappans soppåse. Pappan märker inte att bebisen saknas utan knyter ihop soppåsen, går ut i trappen och kastar ner den i sopnedkastet...

Hur ska jag tolka den här drömmen? Att jag är rädd för grannen? Att jag är rädd för att nån i mitt hem ska bli styckad? Att man ska dubbelkolla sina sopor innan man slänger dom?

Känner att den här drömmen är i stuk med Falukorvs-bebisen....

Bilden har inget med inlägget att göra. Det är bara en helt vanlig strike-a-pose-bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0