2 745 kr och inte ett ÖRE MER

Om jag inte hade blivit så inspirerad av andras bloggar så hade jag nog fan knappt bloggat. Var inne på Claras blogg nyss, hon hade fått sin blogg värderad. Nyfiken som jag är så gjorde jag samma sak.
Din blogg är värderad till: 2 745 kr

Med andra ord så måste jag börja blogga mer, gärna lägga upp bilder också. Det känns som ett säkert plus i kanten när det gäller värdering. Men jag orkar verkligen inte. Inte mer än vad jag redan gör iallafall. Vill helst blogga när jag har något speciellt att dela med mig av, inte avlägga någon sorts rapport om vad jag hela tiden gör.

Idag har jag
* Jobbat
* Handlat massa mat
* Stekt 80 st fina och välrullade köttbullar
* Ätit ca 15 st av dom..
* Tvättat håret
* Spelat Nintendo 8-bitars med Mikael
* Bestämt Picknick med Sandra, Carro och Marie på torsdag i Vasaparken
* Laddat inför helgen i Norrtälje

Så, det var tisdag det.

Snart är det dags för den årliga kräftskivan ute på gården. Alla i området är välkomna. Jag försökte övertala Mikael att vi ska gå, men han vägrar. Jag tänkte att vi kunde gå dit, dricka massor av snaps, få Mikael att börja hångla med någon utav mammorna, jag ska få ett utbrott på honom och börja gråta helt okontrollerat och sen falla ihop på gräset av en allergisk reaktion från kräftorna. Mikael ska då i sin tur bli arg och fråga ut alla en och en om vem det var som skickade Securitas på oss förra året när vi hade fest, sen ska jag försöka åla mig upp från gräsmattan, slita tag i partybordet så allting välter omkull och sen tacka för inbjudan. Som avslutning ska jag och Mikael gå hem och sen älska med varandra på balkongen så alla kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0