To be gay, or not to be

Jag funderar på att följa med Lisa till London i höst. Älskar London! Men det gäller att bunkra upp med en fet buffert isåfall, det är ju inge vidare billigt där. Så allt hänger på det.

 Shopping   Mustafa skjutsar oss till nattklubben "Frog"
 Frulle                            Hyde Park                        Seriös julpyntning

Lätt roligaste konversationen, som jag än idag skrattar åt, var när jag och Therese åkte till Klara i London 2005.
När jag vaknade upp första morgonen jag gick in i badrummet och passade på att borsta tänderna innan alla andra vaknade. (Hon bodde ihop med 4 andra + att den ena hade hela sin Thailändska familj på besök) då kommer Mustafa in i badrummet, hennes Iranska rumskompis, och tittar på mig. Sen säger han:

- Hello..?
- Hi!
- Are you gay?
- (jag blir chockad över frågan och säger) Excuse me?
- Are you gay??
- WHY WHOULD I BE GAY??? (skit förbannad)
- I said "Are you OK?"
- Oh.. yeah.. i´m fine..

Vi skrattade för fullt. Sen blev vi goda vänner, tills Klara sa att han var skit störande, då slutade jag va kompis med honom. Visade sig faktiskt att han VAR väldigt störande. Han blev kär i Therese. Det var kul! För oss. Inte för henne.


Nu ska vi snart åka till Norrtälje. Hittar inte min vita kofta, får rycket snart! Vill inte ha svart kofta på mig när det är bröllop, men i värsta fall, om jag inte hinner sy en, så får det väl antagligen bli så.
Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha det är väl ändå typiskt Johanna :P

2009-08-24 @ 09:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0