Jag låg brunt till

"Hallå!
Jag läste att ni efterlyser anekdoter, och här har ni mitt strå till stacken. För typ 10-12 år sedan blev jag tillsammans med min dåvarande flickvän. När vi hade varit tillsammans i ungefär 2 veckor så sov jag över hos henne. Mitt i natten vaknade jag i hennes så kallade dubbelsäng - 90 cm - av att jag hade skitit ner mig, henne och hela sängen med diarré. Jag vaknade av att det var så blött om benen, lyfte på täcket och kunde konstatera detta äckliga fenomen. Snabbt drog jag ner täcket igen, låg och funderade ett tag på vad jag skulle göra. Som jag såg det hade jag två alternativ. Ett: Öppna fönstret, hoppa ut, springa hem och aldrig träffa henne igen. Två: Väcka henne och säga som det var. Jag kliver upp ur sängen och går in i duschen. Då får jag en idé. Efter att ha duschat av mina brunmålade ben går jag in i sovrummet igen, lyfter på täcket och kan konstatera att hon har skit över ben, trosor och så vidare. Jag väcker henne med de ömma orden "Va fan har du gort, du har ju skitit ner hela sängen! Både mig och dig!" Hon blir så klart tvärröd i nian, ber om ursäkt, går in i duschen och bäddar om sängen...
Så klarade jag av den pärsen. Idag vet hon sanningen men det tog bra länge innan jag berättade."

Skitungen

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! fan vilket bra tips om man skulle råka ut för något sånt!! :P haha

2009-08-12 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0