kvinnor kan!

Jag är så opepp. Så fruktansvärt opepp på dagens uppgift.. Mår lite illa faktiskt.
När vi flyttade in så var avloppet under badkaret lite halvtrögt så då kom slamsugarna hit och rengjorde det åt oss, eftersom det inte handlade om våran "skit" i rören. Men efter det så har vi aldrig engagerat oss i att rengöra det på nytt.
Nu är det så igenproppat med både hår, kattsand och annat smått och gott att vi är tvungna att regöra det. Det har alltså inte rengjorts på ca 15 månader. Senaste veckorna har vi inte kunnat bada eftersom det blir översvämmning när vi tappar ut vattnet, men igår upptäckte jag att vattnet sinade ner rätt sakta även när jag duschade. Då är det illa.
Jag skulle egentligen ha jobbat idag och Mikael skulle ta hand om avloppet men nu blev det så att jag blev ledig idag pga det dåliga vädret, så då föll tyvärr uppgiften på mig. Eller jag måste väl inte, men jag känner att det inte bara ska vara mannen i förhållandet som ska göra allt äckligt för att vi tjejer är så "låpiga och äckelmagade". Så nu jävlar ska jag bevisa att jag klarar av att rensa 15 månaders skit ifrån avloppet. KVINNOR KAN!

Ska bara leta fram pann-lampan, plasthandskar och en klädnypa för näsan..
Återkommer kanske med en rapport och kanske ett par mysiga bilder moahahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0