Uppdatering


Känns som jag har glömt bort bloggen lite.. men så är det att vara mig, busy busy. Dagarna bara springer iväg när man.... går hemma o gör ingenting.
Här kommer lite matnyttig uppdatering ifrån mitt liv:

* Igår filade jag fötterna för första gången på typ 6 veckor, så nu kan jag nog ha storlek 38 igen.
* Hero har haft racer-diarré och sket inne i vårat sovrum 6 ggr på en natt
* Har varit på Trappan för första gången och det var ju hur kul som helst! Ska dock ha på mig en lite mer "Fattig" utstyrsel nästa gång då jag såg ut som en churchgoer i min lilla klänning...
* Idag är det bara 54 dagar kvar tills vi åker på våran efterlängtade honeymoon som går till Thailand.
* Har försökt leta efter boende i både Ao Nang och Koh Lanta men det är svårt då jag gärna vill bo för typ 50:- natten. Har tydligen blivit snål sista tiden..
* Vi (läs JAG) har rensat bland allt julpynt vi har här hemma. Mikael ville självdö på en gång och bröt nästan ihop där han satt i soffan och skrek "Neeeej, inte den tomteeeeeen!!"
* Hero har gått upp till 14 kg och har precis lärt sig att hoppa upp i sängen, där han absolut inte får va!
* Jag har sökt ett par jobb som jag hoppas på att få.

Mycket mer än så har nog inte hänt dessvärre.

Kvällens sista samtal:
- Mikael, kan vi inte äta tortillas nåndag?
- Jo, visst kan vi göra det.
- Vad är det för nåt?
- Ingen aning


Här är min kompis Marita, visst är hon söt?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hon är för härlig den där Marita.



Sitter och högläser dina blogginlägg för min arbetskollega, han skrattar högt. Ses snart darling, let's get rich. pöss

2010-12-07 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0