Bajs, det bästa som finns!


Vi har nu haft Hero i typ 1½ vecka. Det är tuff vill jag lova! Mer tufft än gulligt, för det är verkligen ett 24-timmarsjobb att ha valp. Kan tycka att det är ganska ostimulerande att vara matte ibland, jag är totalt ointressan för Hero imellanåt.
Sånt som är mer intressant än matte:

* Hundbajs
* Rutten fallfrukt (den känns bra!)
* Stenar
* Katterna
* Slicka på stolsben
* Slicka på väggar
* Äta blomjord
* Barnen ute på gården
* Inlines och cyklar
* Slicka sig på snoppen
* Jaga sin egen svans









Men oj vad jag älskar den här hunden, trots att han ofta är skit jobbig, så är han hur charmig som helst. Ångrar inte en sekund att vi skaffade honom. Men jag kommer nog tycka att det är ännu roligare när valptiden är över och han har blivit rumsren!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilka jättegulliga bilder!!!

2010-10-26 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0