cravings


Nu börjar jag fan få abstinens. Är det så här en riktigt sockerberoende människa känner sig så fort den inte får sin dagliga dos med socker? Jag har aldrig betraktat mig som en godisråtta eller fikatant, men nu.. jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Men det är inte bara sötsaker jag är sugen på, typ vad som helst skulle nog funka just nu känner jag. Förstå vilken uppoffring jag gjorde för att få det här inlägget att bli lite mer "livligare" med bilder. Satt inte alls o dreglade ner tangentbordet när jag letade upp dom här bilderna.
Detta har jag framför allt varit sugen på idag:


         


Nu ska jag gå och lägga mig så det kan bli ny dag. Ny dag där jag även får äta frukt igen, frukt är sjukt mycket roligare än grönsaker. Speciellt när man råkar köpa hem gurkor som inte smakar nåt. Ska bli intressant att väga sig imornbitti för idag känns det som att jag har levt under svält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0