Detoxingday two


Idag är vi inne på dag 2. Igår fick man äta soppa och frukt idag är det soppa och grönsaker som gäller. Det är mycket tuffare enligt min mening för det är lättare att äta sig mätt på frukt. Min soppa börjar också ta slut, så ikväll får vi nog göra en ny sats. Igår åt jag nog 6 skålar med soppa och sen massa frukt. Soppan är mycket godare nu än vad jag tyckte igår morse. Men det beror nog på att jag har tillsatt lite makaroner.
Igår var jag så sjukt sugen på smörgås med yoghurt, självklart hade vi råkat handla hem massor av gott ett par dagar innan utan att tänka oss för, så nu finns det massor med mumsigt i kylen som frestar oss. Kommer antagligen va dåligt när vi väl är klara med detta.
Verkar inte vara någon laxerande diet för jag har inte gått mer på toan än vanligt, snarare mindre. Där emot så kissar man sjukt mycket. Känns NÄSTAN som man är på g att få urinvägsinfektion ibland..
Nu till dom nya siffrorna (jag har även koll på muskel -och vattenmassan i min kropp, men det skriver jag inte ut här, känns lite ointressant för er)

Dag 1 = 60,1 kg och BMI 22,1
Dag 2 = 59,5 kg och BMI 21,7

Nu till något annat, igår eftermiddag åkte vi ut till pappa och Anneli för att hälsa på valparna. (Pappa hade köpt massor av glutenfritt fikabröd till mig, jag grät lite inombords när jag insåg att fikabröd inte ingår i den här dieten och fick avstå) Herregud va valparna har växt sen förra veckan, helt otroligt. Bits gör dom också. Min väst var jätte populär att döda. Här kommer lite bilder på bl.a VÅRAN valp och hans syskon :)
Han ska btw heta Hero, men absolut inte med engelskt uttal, utan du läser det som ett svenskt namn. Typ Héro.



















Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag DÖR så söta de är!!! Vi måste få komma och se honom så snart han kommit hem :).



Vi ses imorgon! Kram!

2010-09-21 @ 13:31:55
Postat av: Ullis

Alltså, jag hade skrivit mitt namn. Men det försvann. Men hur som - det var jag :)

2010-09-21 @ 13:32:35
Postat av: Marie

Alltså den där dieten, den verkar ju rätt bra. Påminner om "supersoppa- dieten" som jag körde för nåt år sen. Men som sagt, jävligt tröttsamt att käka samma soppa hela tiden.

Hoppas du orkar med det. Jag kanske hakar på o oxå börjar soppdieten :)

2010-09-21 @ 23:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0