Vintage-dejt x 2


Här har ni några av mina fynd som jag inhandlade igår och idag:


2 stora lampfötter i trä, 60 kr styck


Hur cool är inte den här asfula jackan???


Svårt att få fram dom "rätta färgerna" med skitkameran. 30 kr


Enkel kavaj i 3-kvartsmodell. 30 kr


Fodrade vinterkängor (sånt behövs nu när man blir med hund) 95 kr
Köpte även ett par svarta Tretorn-gummistövlar till Mikael


Söta glasburkar, som numera är syltburkar. 15 kr/st


Supersnygga mormorskängor 100 kr


Mysig björnfitta 50 kr (härligt ordval)


6 st nya LP-skivor 5-15 kr styck


Börjar få ett ordentligt lager nu. Sen ska alla skivor upp på väggen, det kommer bli skit snyggt!


Har bestämt mig nu för att sluta köpa nya kläder från affärerna. Ska försöka köpa begagnat så ofta jag kan iallafall, så återanvänds allt "gammalt" istället. Har t.om kommit på en byta-kläder-idé, där alla får ta med sig typ 5 plagg man inte längre vill ha, så byter man med varandra. Nån annans skit kan ju va nån annans skatt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhåå vad glad jag blir när folk köper second hand. Vilka fina och bra grejer du hittat.



Kram

2010-09-29 @ 22:41:05
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Clara

Johanna börja med klädbytarfest!!! Jättekul ju!

Mera secondhand shopping, men när ska du använda jackan?

2010-09-29 @ 23:12:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Joanne

Gud va nice! Fin blogg! kram

2011-03-11 @ 09:54:28
URL: http://anteckningar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0