kylskåpsmagneter


här kommer lite bilder på mitt senaste projekt som jag skrew i mitt senaste inlägg. jag ska som sagt bli en pysslare och med det hoppas jag på att bli nominerad till årets pysselbloggare.
ja, ni ser ju hur talangfull jag är och den nomineringen är inte långt bort. så om nån kanske kan kontakta blogg awards och lägga ett gott ord för mig så warsågod. jag kan ju knappast ta kontakt med dom själw, det werkar ju aningen patetiskt.

det är alltså egengjorda kylskåpsmagneter jag har gjort, herregud så påhittig jag är.







Kommentarer
Postat av: Pernilla

De var ju jättefina!!!! Jag gillar att pyssla jag med.. Så vi ska kanske ta o starta pysselmöten... Hehe...

2011-01-25 @ 16:21:03
Postat av: Maria

Dom var superfina. Du är ju duktig :)

2011-01-26 @ 09:01:29
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0