Lucky number 3


Nu har den lyckliga winnaren dragits och det blew nummer 3 som wann min fina ring! Winnaren är alltså en gammal klasskompis från Ooskarshamn som nu werkar ha fått en fin ring att ge till sin lillasyster.
Hade jag warit mer seriös så hade jag tagit kort på själwa lottdragningen men eftersom jag är helt oseriös och framförallt wäldigt stressad så blew det inga foton.
Ska försöka få iwäg ett mail till henne så jag får deras adress så jag wet wart jag ska skicka ringen.

GRATTIS MARIA NÄÄF!
Lite kul att just hon wann eftersom hon har gett mig 2 ringpops wid 2 olika tillfällen. Den ena fick jag hemskickad på posten och den andra fick jag på mitt bröllop som hon hade skickat med Louise.

Föröwrig är jag lite stressad, bara 6 dagar kwar tills wi drar till Thailand. Man ska hinna med inköp, twätta, städa, packa sakta, gå på middag hos mamma, fixa hero inför utställning som Anneli ska styra med på söndag när wi åker, gå på dop, träffa wänner m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.m.

FAN WA SKÖNT DET SKA BLI ATT FÅ KOMMA IWÄG TILL SOL, BAD OCH WÄRME!!!

Imorn tänkte jag wisa upp min nya hobby här på bloggen för er som bryr er, jag tänkte nämligen bli en liten pysslare.

Mikael har köpt 4e säsongen aw Prison Break så nu är det dags att inta soffläge.

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack tack :) Vad glad jag blir :) Och syrran blir nog ännu gladare...

2011-01-26 @ 09:03:18
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0