Thailand here we come


sista kwällen i swerige på 3 weckor nu.. fjärilar i magen och förwäntningarna är maxade.
nu är det middag med mamma och finputsning på packningen som gäller.

pappa och anneli war nyss här och hämtade hero, kommer sakna honom jätte mycket, men där hemma har han ju 3 andra hundar att busa med så han kommer nog inte lida.

har suttit ett tag nu och funderat på wad jag kan sysselsätta mig med på planet ner.. man är ju lite begränsad när man sitter på ett plan men hittills har jag kommit på en rad olika sysselsättningar.

* lägga ett pussel på 1000 bitar, det lär ju ta ett tag. måste bara höra med personalen på planet om det är okej om jag sitter i gången och pusslar då matbrickan blir i minsta laget.
* pärla pärlplattor. dock tråkigt om det blir turbulens.
* pedikyr och manikyr. måste bara öwa upp wigheten lite så jag kommer åt tårna.
* köpa en tidning med massa sudoku, hinner säkert lösa 75 stycken innan wi är framme. nackdel, kan bli tröttsamt i längden..
* skriwa en låttext med mikael
* skriwa en bok
* dricka mig full

tack för mig så länge, ses igen om 3 weckor, puss till alla nära och kära och er andra med såklart.




Kommentarer
Postat av: Asja

Hoppas att ni får en helt fantastiskt smekmånad! Ta hand om er.

Puss och kram

2011-01-29 @ 18:50:04
Postat av: DruttenoJena

Ja du sova är iallfa fall underskattat på en sån resa ner .BÄSTA packning jag glömde är garanterat ÖRONPROPPAR!!!går bra till dumma fläktar där man sen ska sova ...Synd ni inte facear eller bloggar på 3 veckor men kul se sen hur ni haft det iallafall!!!Njut varenda minut som ni längtat!!

2011-01-29 @ 20:05:48
URL: http://[email protected]
Postat av: Lisa

bah bye my babies vinkar

2011-01-29 @ 20:59:08
Postat av: Pernilla

Ha en riktigt underbar semester!!! Tänk lite på oss som nu får stå ut med grannarna, ja de som inte är som er....... :-)

2011-01-29 @ 22:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0