20 ynka dagar kvar!


Idag är jag hemma i lägenheten. Skulle ha gått på ett möte kl 13 och innan det skulle jag ha lunchat med Carro på stan men imorse när jag waknade mådde jag så fruktanswärt dåligt. Trodde att jag hade fått maginfluensa, men så war inte fallet för nu mår jag helt plötsligt bra, förutom att jag är lite matt. Hoppas att jag hinner träffa Carro innan hon åker till Umeå wilket är redan på söndag!! Så jag håller tummarna att hon kan komma ut till mig i skogen istället då jag är lite låst där ute, utan körkort.

Här hemma ser det ut som skit, har försökt städa hela förmiddagen och jag behöwer werkligen dammsuga men det är ju så sjukt tråkigt. Speciellt med wåran dammsugare som har en sladd på ca 2 meter..
Skulle ha bloggat igår och slängt upp bilderna från nyårsfirandet men aw nån anledningen kunde jag inte infoga bilderna, så jag gör ett nytt försök idag istället.

Will också påpeka att om 20 dagar åker wi till Thailand!!! Älskade, underbara efterlängtade bröllopsresa, snart är du äntligen här! har börjat skriwa en sån där peppig "wad-ska-wi-ha-med-oss-lista" och hittills har jag bara skriwit upp en massa olika läkemedel. Jag känner på mig att jag säkerligen kommer åka på nåt skit denna gång också. Sist fick jag campylobacter som gjorde att jag fick kraftigaste magsmärtorna jag har warit med om, 41 graders feber och bajsade mig 6 kg lättare. Då wägde jag bara 50 kg och såg ut som ett skelett.

Från bajs till nyårsfirande, här kommer bilderna jag lowade för typ en wecka sedan!









Nej, det här tog alldeles för lång tid, jag får ta en paus och ladda upp resten aw bilderna ikwäll!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Med tanke på vad du skrivit om ditt allmänntillstånd dom senaste veckorna, tänker jag harkla mig lite diskret och påminna om ett litet test från apoteket. Snabbt och smidigt. "blink"

Hoppas ni får en superskön semester. Slappa lite åt mig är du snäll :)

Kram

2011-01-10 @ 21:35:13
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Lisa

men lägg upp bilder på facebook då för fan!!

:)

2011-01-10 @ 22:13:52
Postat av: Maria

Hej igen. Man kan ha mens ändå "blink blink"

2011-01-10 @ 22:14:21
URL: http://mariacn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0