Operation och trasigt knä


Idag är det ingen bra dag. Igår ringde Anneli och frågade om hon fick låna Hero idag och träna litye med honom. Egentligen är jag inte så överförtjust att lämna bort honom eftersom jag tycker det blir så tomt när han inte är med mig. Men igår när vi skulle gå hem till mamma så glömde jag mina cigg och fick därför springa hem och hämta dom, då kändes det som att vänstra knät exploderade. Det gick över efter ett tag men sen igårkväll när vi skulle gå hem började knät värka. Idag är det 50 ggr värre! Så det lönade sig faktiskt att Anneli skulle ha Hero idag för jag hade nog inte fixat att gå ut med honom, kan knappt gå ner för trappen...
Sen imorgon är det dagen jag har väntat på i ca 3 år. Min operation. Eller väntat och väntat, jag vill göra operationen samtidigt som jag hade hoppats på jordens undergång så jag slipper...
Hade jag fått gjort operationen år 2008 när jag ändå låg på operationsbordet så hade denna operation varit gjord för längesen!!
Ena stunden känner jag mig jätte cool andra stunden panikslagen. Värst är när jag ska gå och lägga mig, då kommer paniken och jag får världens hjärtklappning.
Det är väl ett ganska litet ingrepp beroende på hur knölen sitter fast, så dom trodde att det skulle ta ca 40 minuter, men 40 minuter är ganska lång tid när man ligger vaken och är medveten om hur dom skär och petar runt. Tack och lov så ska Mikael vara med mig! Hade aldrig vågat gå dit själv.

Ikväll kommer Figge, Ullis och hennes mamma hit på fika. Dom har inte sett våran nya lägenhet än och Ullis mamma ska titta på Luely. Hoppas hon kommer falla för våran blåa sötnos!

Lisa påstår att Telia har problem med nätet, borde med andra ord sluta skriva nu och försöka spara...
Tänk på mig kl 14.40 imorgon, för då ligger jag under kniven. (Haha, skit töntigt uttryck, ja vet)

So long!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas knät blir bättre! Ska tänka på dig imorn när jag sitter på tåget norrut! Kommer gå skitbra ska du se! Puss

2011-09-21 @ 20:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0