4 dresses

Dom senaste dagarna har det ju varit hur fint väder som helst, så igår beställde jag 4 klänningar och en bikini, tyckte att det passade sig bra eftersom våren är på väg. Men idag försvann varenda vårkänsla, värsta jävla skitvädret rent ut sagt! Snöblandat regn och blåsigt som fan.. Tycker det är så himla svårt att klä sig snyggt och rätt, och med rätt menar jag tillräckligt varmt/lagom svalt.

Beställde rätt färgglada kläder för en gång skull, annars klär jag mig nästan jämt i svart.











Ska vädret fortsätta så här så får jag väl använda mina klänningar ihop med ribbade strumpbyxor och tjocka koftor..


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygga klänningar! Vill du ha armbandet som det är eller ville du att jag skulle lägga till nåt? Du kan sätta in 100kr på mitt konto så postar jag det i helgen. Vad har du för adress?

Swedbank

clearingnummer: 8169-5

kontonummer: 974 395 099-1

2010-04-21 @ 22:10:34
URL: http://mariacn.blogg.se/
Postat av: Clara

fina klänningar!

2010-04-22 @ 20:38:20
URL: http://clarahartmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0